Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες στα προϊόντα;

Η διαθεσιμότητα αναγράφεται δίπλα από κάθε προϊόν στη σελίδα του προϊόντος.

Το προϊόν μπορεί να είναι:

  • Άμεσα διαθέσιμο: Είναι διαθέσιμο για άμεση αγορά.
  • Διαθέσιμο από 1-3 ημέρες: Το προϊόν είναι διαθέσιμο από την αναγραφόμενη ημερομηνία και έπειτα. Οι παραγγελίες των εκάστοτε προϊόντων εκτελούνται σύμφωνα με την ημερομηνία διάθεσής τους στο κατάστημα, η οποία ορίζεται από τον προμηθευτή.
  • Τελευταία κομμάτια: Το προϊόν είναι διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά με περιορισμένη διαθεσιμότητα. Στην περίπτωση αυτή τηρείται σειρά προτεραιότητας μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
  • Προ-παραγγελία: Το προϊόν είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελία και η παράδοσή του ορίζεται από την ημερομηνία κυκλοφορίας του. Σε αυτή την περίπτωση τηρείται σειρά προτεραιότητας.
  • Κατόπιν παραγγελίας: Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα αλλά βρισκόμαστε σε επικοινωνία με το δίκτυο προμηθευτών μας.
  • Εξαντλημένο: Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για παραγγελία αυτή τη στιγμή. Η διαθεσιμότητα των προϊόντων μας ανανεώνεται πολύ τακτικά! Αν δεν υπάρχει σχετικό απόθεμα σε κάποιο προϊόν τότε το αποσύρουμε αυτόματα από το online κατάστημα.

Πώς μπορώ να μάθω αν το προϊόν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα;

Για άμεση και γρήγορη πληροφόρηση μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας, ενημερώνοντας για τον κωδικό προϊόντος που σας ενδιαφέρει.

Πως μπορώ να λαμβάνω νέα και προσφορές σας;

Μπορείτε απλά να κάνετε εγγραφή στο newsletter μας και να λαμβάνετε σχετικές πληροφορίες για τα τελευταία νέα, τις προσφορές και τα events μας.

Πώς μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω στο email μου τα τελευταία νέα και τις προσφορές σας;

Φυσικά! Η διαδικασία είναι απλή. Ανοίξτε ένα οποιοδήποτε "Newsletter" μας και πατήστε στο σχετικό link στο τέλος του μηνύματος ή ενημερώστε μας με σχετικό email.

Εάν έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μέλους πως μπορώ να κάνω εκ νέου ανάκτηση;

Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μπορείτε να τον ανακτήσετε στην ενότητα "Σύνδεση". Συμπληρώνετε το email σας και πατάτε "Ξέχασα τον κωδικό μου". Θα λάβετε σχετικό email με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.

Πως είμαι βέβαιος αν έλαβα σωστά την παραγγελία μου;

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει που θα βεβαιώνει την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας σας. Σε αυτό θα περιλαμβάνεται ο αριθμός της παραγγελίας σας καθώς και τη διεύθυνση αποστολής & χρέωσης που έχετε δηλώσει.

Πως μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Μεταβείτε στην ενότητα «Παρακολούθηση Παραγγελίας». Εισάγοντας τον αριθμό παραγγελίας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξή της παραγγελίας σε πραγματικό χρόνο.

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου μετά την καταχώρησή της;

Η παραγγελία δε μπορεί να τροποποιηθεί ή ακυρωθεί από τη στιγμή που έχει ήδη αναχωρήσει από το κατάστημα – τις αποθήκες μας.

Τι μπορώ να κάνω εάν λάβω λάθος προϊόν;

Αν το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό ή είδος που δεν έχετε παραγγείλει, παρακαλώ προχωρήστε στην επιστροφή του. Μεταβείτε στην καρτέλα « Επιστροφές» για περισσότερες πληροφορίες.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία από το κατάστημα;

Έχετε την επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από τα καταστήματά μας. Για να παραλάβετε από το κατάστημα προϊόν ηλεκτρονικής παραγγελίας θα πρέπει να επιδείξετε το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας καθώς και κάποιο έγκυρο έγγραφο αναγνώρισης της ταυτότητάς σας.